Dostęp do sklepu 24/7

Staramy się aby nasi klienci byli zadowoleni z pracy z nami. Robimy wszystko aby zamówienia docierały do klienta jak najszybczej. Twoim zadaniem jest tylko wybrać produkty jakie potrzebujesz i złożyć zamówienie. My pakujemy paczki nawet w sobote, niedziele i swięta aby wyjechało do ciebie w następnym dniu roboczym.

Proces realizacji zamówienia – Etapy

Pierwszym punktem styku klienta z naszym sklepem jest wybór produktów, kolejnym finalizacja zamówienia i opłata za nie. Po złożeniu zamówienia trafia ono do naszego systemu jako nieobsłużone se statusem OCZEKUJE. Wtedy zaczyna się cały proces realizacji zamówienia. Zbieramy twoje zamówienie i pakujemy do kartonu. Gdy produkty są na stanie to trafiają do kompletowania – magazynier, do którego zostało przypisane zamówienie zbiera na magazynie produkty, które powinny znaleźć się w zamówieniu. Później wszystkie te produkty trafiają na stół do pakowania i pakowacz zamyka paczkę, sprawdza czy wszystkie informację się zgadzają i przygotowuje ją już dla kuriera. W tym czasie też jest generowana faktura na której widnieją się dane twojej firmy, adres dostawy i uzyskane przez ciebie rabaty. Zmienia się status zamówienia na WYSTAWIONA PRO FORMA/FAKTURA. Gotowe zamówienie w specjalnie wyznaczonej strefie czeka na opłacenie. Jeśli płacisz za pomocą przycisku ZAPŁAĆ ONLINE na fakturze elektronicznej informacja o płatności trafia do nas natychmiast. Natomiast przy opłacie zwykłym przelewem radzimy wysyłać potwierdzenia na adres professional@four-reasons.pl lub telegram @fourreasonspolska. Po otrzymaniu informacji o płatności zlecamy przyjazd kuriera i następuje wydanie zamówienia. Wtedy też zmienia się jego status na OPŁACONE - WYSŁANE a paczka zazwyczaj po 24 godzinach trafia do odbiorcy. Proces związany z logistyką choć wydaje się mało ważny jest istotny z punktu widzenia konsumenta. Bowiem klient wybrał już towar, dokonał zapłaty i czeka na odbiór przesyłki. Czas realizacji, jakość pakowania, informacje jakie dostaje w trakcie – wszystko to wpływa na doświadczenia klienta związane z danym sklepem i jego ponownym zamówieniem w tym sklepie. Dlatego istotne jest, by to doświadczenie było zrealizowane jak najlepiej i jak najdokładniej. – wszystko wpływa na wrażenia klienta. Sprawna logistyka sprawia, że klient na każdym etapie realizacji zamówienia jest zadowolony.